سرپرست دانشجویی انجمن دندانپزشکی با اشاره به نبود حمایت مالی از دانشجوهای این رشته توسط دانشگاه‌ها گفت: محدودیت مالی زیاد دلیل اجرایی نشدن این امر است.

آرش زاهدی گلپایگانی، سرپرست دانشجویی دانشجویی انجمن دندانپزشکی در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعیت پژوهش‌های دانشجویان این رشته اظهار کرد: به پژوهش‌های دانشجویان رشته دندانپزشکی با توجه به اساس کار پژوهش توجه می‌شود اما به طور‌کلی در این خصوص هزینه زیادی نمی‌شود.

وی افزود: در صورتیکه دانشگاه‌های علوم پزشکی بخواهند از پژوهش‌های دندانپزشکی حمایت کنند و حامی پژوهش‌های دانشجویان این رشته باشند، به هیچ عنوان شاهد حمایت مالی از سوی آنها نخواهیم بود به دلیل آنکه محدودیت مالی از سوی آنها در این زمینه زیاد است و منابع مالی کافی برای انجام پژوهش را در اختیار ندارند.

سرپرست دانشجویی انجمن دندانپزشکی تصریح کرد: در صورتیکه شرکت‌ها حمایت کننده طرح‌های پژوهشی دانشجویان دندانپزشکی باشند، طرح‌های پژوهشی آنها با موفقیت اجرایی خواهد شد و از نظر مالی با مشکل در این زمینه مواجه نخواهند شد و طرح‌های آنها به راحتی انجام می‌شود.

زاهدی گلپایگانی در خصوص برنامه‌های سرپرست دانشجویی انجمن دندانپزشکی برای دانشجویان این رشته اظهار داشت: ممکن است یک تا دو برنامه صعود به قله‌های مختلف ایران از جمله کلون بستک، دماوند و الم کوه را برای دانشجویان رشته دندانپزشکی اجرایی کنیم و دانشجویان را برای انجام این کار به این قله‌ها بفرستیم. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار