معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 15 گفت: در لیالی قدر مراسم "فجر رستگاری" در 14 مسجد منطقه برگزار می‌شود.

ابوالفضل حیدری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 15، در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌،‌ اظهار کرد: مراسم احیای شب‌هی قدر در مساجد منطقه با قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر، سخنرانی، مراسم قرانی گرفتن بر سر و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در مسجد نبوی محله ولی عصر (عج)، مسجد قدس محله مطهری، مسجد ائمه محله مظاهری، مساجد رضایی و سعادت محله طیب در ناحیه یک برگزار می‌شود.

حیدری تصریح کرد: مسجد علی بن ابیطالب (ع) در محله اتابک، مسجد اصحاب الحسین (ع) در محله هاشم آباد و مسجد المهدی (عج) در محله ابوذر ناحیه 2، مسجد فاطمیه (س) در محله افسریه شمالی و مسجد الزهرا (س) در محله افسریه جنوبی ناحیه 5، مساجد صدیقه کبری (س) در محله والفجر و امام حسین (ع) در محله مسعودیه ناحیه 6 از جمله مساجدی هستند که مراسم فجر رستگاری در آنها برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه در پایان در خصوص برگزاری مراسم شب‌های قدر در دو ناحیه حریم منطقه گفت: مساجد الزهرا (س) در ناحیه 7 و نبی اکرم (ص) در ناحیه 8 نیز برای برپایی این مراسم معنوی برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار