ماموران یگان حفاظت از محیط زیست گلستان یک قلاده گربه جنگلی تاکسیدرمی شده را در منزل یک شکارچی کشف کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از گرگان؛ احمد دباغیان مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: طی یک تماس و گزارش واصله از یک منبع آگاه مبنی بر حضور یک قلاده گربه جنگلی تاکسیدرمی شده در منزل یک شکارچی غیرمجاز در شهرستان کردکوی ماموران یگان حفاظت محیط زیست گلستان وارد عمل شدند.

وی اظهار کرد: ماموران پس از شناسایی و تحقیقات محلی مبنی بر حمل و نگهداری اجزای حیوان وحشی در منزل شکارچی با هماهنگی و دستور اذن ورود به منزل متهم از سوی مقام قضایی اقدام کردند.

دباغیان تصریح کرد: پس از بررسی ماموران یگان حفاظت محیط زیست از منزل شکارچی متخلف یک قلاده گربه جنگلی تاکسیدرمی شده راکشف و ضبط کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: بر اساس مستندات و مدارک وشواهدی که از این متخلف به دست آمده این شکارچی جهت سیر مراحل قانونی  به دادگاه معرفی شد.

وی به شکارچیان غیرمجاز هشدار داد که در صورت شکار غیرمجاز به شدت با آنها برخورد خواهد شد و از شهروندان دوستدار طبیعت خواست در صورت مواجهه با هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست استان و شهرستانها اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.