به گزارش
خبرنگار دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گاهی اوقات در شرایطی قرار می گیریم که قادر به پاسخگویی به مکالمه نیستیم و یا دیگران از وضعیت ما اطلاعی ندارند در این حالت می توان با یک پیامک وضعیت خود را به مخاطب خود اعلام کنیم.سرویس پیامک پیشواز تلفن های همراه چند وقتی است به امکانات تلفن همراه اضافه شده است و به واسطه آن مشترک میتواند جمله یا متن دلخواه خود را برای اطلاع رسانی درباره وضعیت خود و یا برقراری ارتباط با دیگران، تنظیم کند و درواقع با استفاده از این سرویس می توان در حالیکه فرد تماس گیرنده با شما در انتظار پاسخگویی است، احساس خود در آن لحظه، وضعیت دسترسی یا حتی یک لطیفه را با او به اشتراک بگذارید.
این طور می توان گفت که عملکرد این سرویس مشابه سرویس آهنگ پیشواز است که با استفاده از آن با موسیقی مورد علاقه خود به استقبال تماس گیرندگان میروید؛ با این تفاوت که با سرویس پیام پیشواز، متن انتخابی شما در تمامی تماسهایی که با شماره های مورد نظرتان برقرار میشود، بهصورت یک فلش پیام بر روی تلفن تماس گیرنده نمایش داده میشود.
هزینه استفاده از این سرویس که تاکنون از سوی اپراتور دوم (ایرانسل) ارائه شده پیش از این معادل۵۰۰۰ ریال به صورت ماهانه بود که فرصت انتخاب ۳۰ پیام پیشواز را برای کاربر فراهم میکرد و تغییر عبارات دلخواه حداکثر تا ۳۰ بار رایگان بود و برای تغییر بیش از ۳۰ بار، به ازای هر بار مبلغ ۱۰۰ ریال از حساب شما کسر میشد.
اما بر اساس مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات از تاریخ 17 خرداد ماه سال جاری برای استفاده از این سرویس تعرفه متفاوتی در نظر گرفته شده و تعرفه ارائه خدمات پیام پیشواز در شبکه تلفن همراه پیش و پس پرداخت (اعتباری و دائمی) بررسی و سقف تعرفه ماهانه ارائه این خدمات اعلام شده است.
گفتنی است ،براساس این مصوبه، سقف تعرفه ماهانه ارائه خدمت پیام پیشواز برای بسته خدمات عادی با امکان تغییر پیام متنی حداکثر 30 بار در ماه 4500 ریال و برای بسته خدمات ویژه با امکان تغییر پیام متنی به هر میزان در ماه، 9000 ریال تعیین شده است.
انتهای پیام/