پیکر مرحومه مغفوره فاطمه کنعانی مادر سردار شهیدابراهیم وکیل زاده دیزجی و مادر بزرگ شهید حسن وکیل زاده پس از سالها چشم انتظاری فرزندش دعوت حق را لبيك گفت و به فرزند شهيدش پيوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازروابط عمومی شهرداری قائم شهر، سردار شهید ابراهیم وکیل زاده در عملیات کربلای 10 در اثر اصابت ترکش به سرو صورت در10 اردیبهشت 66 به شهادت رسيد.

سردار شهید ابراهیم وکیل زاده دیزجی مسئول تعاون لشگر 25 کربلا بوده است.

فرازی از وصیت نامه شهید ابراهیم وکیل زاده بدین شرح است: برادران و خواهران مسلمان ایران! از شما می خواهم که پرچم اسلام را در سرتاسر دنیا به اهتزاز در بیاورید و در تمام دنیا اسلام را پیاده کنید. در این راه، شما سختی های زیادی را تحمل کرده اید اما این انقلاب هنوز به هدف نهایی نرسیده است و تا رسیدن به این هدف باید سختی و مشکلات فراوانی را تحمل کنید اما به خاطر خدا از پا ننشینید و پیش روید.

راه امام خمینی که راه خداست را ادامه دهید. صراط مستقیم، صراط امام خمینی است. اگرلحظه ای از او نافرمانی کنید که انشاءالله نمی کنید، دوباره به همان وضع اول باز می گردید.

از شما می خواهم وقتی بر سر مزار من می آئید، اول بر سر مزار شهدای گمنام بروید بعد برسر مزار من بیایید. اگر می خواهید برای من سوم و هفتم بدهید خیلی ساده باشد و بقیه خرج را به جبهه ها بدهید و گرنه من از شما راضی نمی شوم.

انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.