نایب رئیس شورای شهر گفت: باغ موزه‌ی رها شده تهران هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود و به رای کمیسیون ماده 5 برای تخریب مجتمع آموزشی اداری به منظور احداث مجتمع تجاری اداری انتقاد دارم.

تکلیف باغ موزه‌ی رها شده تهران مشخص شودبه گزارشحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر و در تذکر پیش از دستور با اشاره به باغ موزه قرآن اظهار کرد: قرار بود مجموعه‌ای تحت عنوان تهران‌سرای یا باغ‌موزه‌ی تهران احداث کنیم که جانمایی آن نیز تعیین شده بود اما طراحی آن موجب تذکر شورا واقع شد و متوقف ماند.

 وی افزود: از شهردار تهران خواستارم تا به این مسئله رسیدگی کند و تکلیف باغ موزه رها شده تهران را تعیین کند.

طلایی در تذکر دوم خود به تخریب مجتمع آموزشی اشاره کرد و گفت :روز گذشته در شهرک قدس با یک مورد بسیار عجیب مواجه شدم که مجتمع آموزشی در جنب مسجد جامع شهرک قدس با 15 سال سابقه در حال تخریب بود.

نایب رئیس شورای شهر با اشاره به تصمیم کمیسون ماده 5 در این باره تصریح کرد: بر اساس تصمیم کمیسیون ماده 5 این مجموعه آموزشی به منظور ایجاد مجتمع تجاری اداری تخریبب می‌شود که این امر با توجه به حجم متراکم مراکز تجاری اداری در میدان صنعت غیر قابل پذیرش است.

وی با طرح سوالی در این باره تاکید کرد: آیا پسندیده است که مرکز آموزشی بر اساس رای کمیسیون ماده 5 برای احداث یک مرکز تجاری تخریب شود؟

 طلایی در پایان گفت: از شهردار منطقه تقاضا دارم تا به این مسئله رسیدگی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتقاد ، باغ‌موزه ، تخریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار