به گفته بیژن پناهی زاده رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت خوزستان که از مسافران این پرواز بود ، هواپیما پس از برخاستن با زاویه بسیار بالا از باند در آسمان دچار انحراف شد و پس اعلام وضعیت اضطراری به سمت فرودگاه اهواز بازگشت.
وی افزود : پس از فرود اضطراری در فرودگاه اهواز نیروهای امدادی اعم از آتش نشانی در کنار باند حاضر بودند و پس از فرود اضطراری به مسافران اعلام شد که به علت از کار افتادن یکی از موتورها و مشکل هیدرولیک و بسته نشدن چرخ ها مجبور به بازگشت و فرود اضطراری در اهواز شدیم.
انتهای پیام/
من کمک خلبان این پرواز بودم و لازم هست توضیحاتی رو بدم.... به هیچ عنوان مشکل موتور و هیدرولیک وجود نداشت . به دلیل مشکلی که در سیستم ground shift mechanism و همینطور چرخ nose به وجود اومده یود چرخ nose بسته نمیشد و به همین دلیل خلبان پرواز تصمیم به بازگشت به اهواز گرفتن....در مورد نظر یکی از مسافران محترم پرواز باید عرض کنم شیب اوج climb بعد از بلند شدن از باند 20 درجه هست و در مورد گردش به راست هم این طرح پروازی فرودگاه اهواز از باند 30 هست .و بعد از لندینگ ما یک فروند A320 برای انتقال مسافران ، به اهواز اعزام شد....پاینده مسرور در پناه حق