نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام با تبیین لزوم افزایش بصیرت دانشگاهیان گفت: امروز پیوند امت با امام و تبعیت از دستورات رهبری، رمز موفقیت و عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و شکست دشمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از ایلام؛حجت الاسلام محمدنقی لطفی در کارگاه آموزشی "درس‌هایی از اخلاق" ماه مبارک  رمضان را فرصت ارزشمندی برای خودسازی، کسب تقوی و مبارزه با نفس عنوان کرد.

امام جمعه ایلام با سفارش به مومنین برای درک شب های قدر که به فرموده خداوند بهتر از هزار ماه است،افزود: انسان می‌تواند در این ماه با تزکیه نفس و پرهیزگاری گامی مؤثر در راه رستگاری بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام،بهترین راه شناخت حق از باطل را بصیرت دانست وافزود: بی‌بصیرتی و ناآگاهی برخی لشکریان در جنگ صفین که  با دیدن قرآن‌ها بر سر نیزه، فریب حیله و مکر عمر و عاص را خوردند باعث شد قرآن ناطق حضرت علی(ع) را رها کرده و صلح را بر ایشان تحمیل کنند.

وی افزود: در دوران حکومت امام علی(ع)، معاویه و دشمنان با ایجاد اختلاف بین امام و مردم به نیات سودجویانه و مادی خود رسیدند و در عصر حاضرهم شاهد همان صف‌آرایی‌ها و شکل گیری جبهه حق علیه باطل هستیم.

امام جمعه ایلام با اشاره به دیدار اخیر اساتید دانشگاه با مقام معظم رهبری دانشگاهیان را به پرهیز از سیاسی کاری و سیاست بازی توصیه کرد.
 
 
 
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.