اجرای کنسرت خواننده مشهور مسلمان در فلسطین اشغالی با انتقاد شماری از طرفدارانش روبرو شد.

کنسرت سامی یوسف در فلسطین اشغالی جنجال به پا کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، اقدام "سامی یوسف،" خواننده مشهور مسلمان، که از مضامین اجتماعی و انسان دوستانه در کارهای هنری خود استفاده می کند، در اجرای کنسرت در فلسطین اشغالی با انتقاد شماری از طرفدارانش در شبکه های اجتماعی روبرو شد.

 سامی یوسف دو روز قبل کنسرتی را در شهر ناصره در فلسطین اشغالی برگزار کرد، که 60 درصد ساکنان آن را فلسطینی ها تشکیل می دهند.

این کنسرت به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد و سامی یوسف در جریان آن چفیه‌ای روی گردن خود انداخته بود و در پایان نیز در پیامی از ساکنان این شهر تشکر کرد.

باجود اینکه تعدادی از کاربران شبکه های اجتماعی از این اقدام سامی یوسف استقبال کردند و انداختن چفیه را یک نوع اعتراض زیرکانه در نوع خود به رژیم صهیونیستی دانستند، عده ای دیگر از اینکه وی دعوت شهرداری رژیم صهیونیستی در شهر ناصره را پذیرفت و در این شهر اشغال شده از سوی صهیونیست‌ها کنسرت برگزار کرد، به شدت انتقاد کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۲۰:۱۱ ۱۸ تير ۱۳۹۴
لامصب پول چه کارها که نمی کنه. کلیپ های این بابا با مجوز نه تنها تکثیر می شد بلکه در بسیاری از سایت های مطرح هم جهت دانلود کاربران قرار می گرفت. من که حتی یک کلیپ هم از این مردک نگاه نکردم و نمی کنم.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۵۹ ۱۸ تير ۱۳۹۴
اصلا كى هست ؟!كجا ييه!؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۶:۲۵ ۱۸ تير ۱۳۹۴
دوسش داشتم اما حالا ازش بدم میاد
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۷:۴۱ ۱۷ تير ۱۳۹۴
شاید این آغاز یک نوع فروپاشی رژیم صهیونیستی از طرف مسلمانان ( بصورت مبارزه مثبت ) باشد . خدا را چه دیدی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۷ تير ۱۳۹۴
هرگونه به رسمیت شناختن رژیم فاسد وفاسق وکودک کش حمایت از ظالم وکارغیرقابل دفاعی است
آخرین اخبار