یکی از مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد فرماندهی جبهه جنوبی ارتش این رژیم در آستانه به پایان رساندن نصب یک سامانه کشف تونل در مرز با غزه است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، یک منبع نظامی بلندپایه رژیم صهیونیستی گفت فرماندهی جبهه جنوبی ارتش این رژیم در آستانه به پایان رساندن نصب یک سامانه کشف تونل در مرز با غزه در روزهای آینده است. وی خاطرنشان کرد این سامانه هنوز در مرحله آزمایشی است. 

 این منبع نظامی گفت ارتش اسرائیل تلاش می کند به ابزارهای هجومی و بمب برای مقابله با تونل ها دست پیدا کند. وی گفت واکنش اسرائیل به تهدید تونل ها در عملیات نظامی تابستان سال گذشته به نوار غزه کافی نبوده است. 

به گفته این منبع اسرائیلی، مقامات نظامی به زودی این سامانه کشف تونل را به مقامات سیاسی معرفی خواهند کرد تا رسما فعالیت آن آغاز شود. 

این مقام نظامی به مناسبت گذشت یک سال از تجاوز اسرائیل به نوار غزه گفت یکی از درس هایی که اسرائیل از تهاجم سال گذشته به غزه گرفت، لزوم وارد شدن به جنگ کوتاه و سریع در غزه بود. وی گفت فرماندهان نظامی طرح هایی را در این رابطه آماده و به مقامات سیاسی پیشنهاد کرده‌اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار