امام جمعه شهرستان پردیس گفت: روز جهانی قدس روز سیلی زدن بر سیمای استکبار جهان، آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام حسین توسلی در مورد جایگاه روز جهانی قدس گفت: امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی ایران را برپایه اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) شکل داد و دفاع از مظلوم از محور های این اصول است .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: روز جهانی قدس همنوا شدن ملت ایران با مظلومان جهان است که زیر رگبار آتش های کفار جان خود را از دست می دهند و فرزندان آنها یتیم می شوند و خاک آنها مورد تجاورز رژیمی جعلی قرار گرفته است که ساخته و پرداخته آمریکایی هاست .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به حق آمریکا را شیطان بزرگ خواند اضافه کرد: این شیطان بزرگ هم اکنون با تفرقه افکنی بین ملت های اسلامی می خواهد از این آب گل آلود ماهی بگیرد و هدفش تخریب جهان اسلام است و با تسخیر و نابودی یک منطقه سیراب نمی شود .

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: ملت ایران ملتی ولایت مدار و انقلابی و حامی ولایت فقیه و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی همیشه در صحنه حاضر بودند و در برابر استکبار سینه سپر کرده اند و تا کنون سیلی محکمی به آمریکا و اسرائیل جهانخوار زده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.