به فرمایش حضرت امام راحل ،مسلمانان، روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشور های اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد ندا سردهند، هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد،اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فرا خواهد گرفت.



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ هنرمندان کانون بسیج هنرمندان ریگان طی بیانیه ای از مردم شریف ریگان برای شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت به عمل آورد

در این بیانیه امده است روز قدس، روز رژه سپاهيان اسلام در برابر چشمان حيرت زده‌ي مستکبرين خونخواران جهان، روز نمايش اتحاد و همبستگي جهان اسلام در مقابل نمادهاي کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت و اعلام نفرت عمومي ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژيم تروريست اسرائيل و اشغالگر قدس و حامی آن، شيطان بزرگ، آمريکاي جنايتکار است که در كشتار و خونخواری بی رحمانه، نشان افتخار گرفته اند.

ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراییل غاصب نمی‌داند که اسراییل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این‌همه تجهیز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است

ما هنرمندان بسیجی شهرستان ریگان این روز را بزرگ می شماریم؛ چرا که میراث اعتقادی و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و مورد تأکید و عنایت ویژه رهبر و مقتدای فرزانه مان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

کانون بسیج هنرمندان شهرستان ریگان با تاکید برحضور پرشور، روز قدس در برهه اي از تاريخ كه جهان اسلام سرشار از موج بیداری اسلامی است و نسیم عدالت، مهرورزی و حقانیت دین مبین اسلام همه سرزمین های اسلامی را درنوردیده است و امروز نه تنها فلسطین که جهان اسلام از مصر، تونس، لیبی، بحرین، اردن و... برای یافتن هویت حقیقی و رهانیدن خویش از زیر سلطه سفاکانه رژیم های پوشالی و دد منشانه غرب در تکاپو است و در این تلاش مقدس بیش از هر چیز به قیام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسی می جویند.

این رخداد مهم تاریخی که در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحقق می یابد، پیام بیداری ملت ها است. جهان اسلام در این روز خواستار آزادی بیت المقدس و تمامی سرزمین های اشغالی مسلمانان است و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز و برتری طلبی های رژیم صهیونیستی ابراز می کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.