فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: دو نفراز عاملان حادثه تیراندازی خونین بامداد چهارشنبه در بلوار ۶۰ متری یاسوج در گچساران دستگیرشدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردارغلامرضا غلامزاده، با بیان اینکه بامداد روز 17 تیر ماه در بلوار امام خمینی شهر یاسوج خودرو ناشناس با اسلحه شکاری به سمت عده ای تیر اندازی می کند گفت: با تشکیل تیمی از نیروهای آگاهی استان وگچساران کمتر از۲۴ساعت دو جوان ۲۳و ۲۵ساله از عوامل این حادثه شناسایی و شب گذشته در گچساران دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دیگر افراد نیز ادامه دارد.

به گفته وی، در حادثه تیراندازی ساعت سه بامداد روز چهارشنبه شش نفر با اسلحه ساچمه شکاری زخمی شدند که دو نفر از آنها در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: هنوز تعداد افراد دخیل دراین حادثه و انگیزه این تیراندازی مشخص نشده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیم ویژه کارآگاهان و پلیس اطلاعات با همکاری مقامات قضایی و مشخص شدن علت و انگیزه موضوع به طور جدی پی‌گیر موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملین هستند.

وی گفت: شایعه رخ دادن حادثه به دلیل امر به معروف و نهی منکر صحت ندارد و این گونه به نظر می‌رسد که اینها همدیگر را از قبل می شناختند.

این فرمانده انتظامی افزود: با بازجویی زخمی‌شدگان حادثه و پی‌گیری‌هایی که در آینده خواهیم داشت علت حادثه را به اطلاع می رسانیم.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.