عدم واگذاری اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل شهریار 5 ساله شد.

شهریار، نیازمند تقویت ناوگان اتوبوسرانیجمشید فرجی، رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شهریار، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: موقعیت منطقه‌ای و افزایش تردد در این شهر ایجاب می‌کند که نگاه ویژه‌ای به نگین سبز استان تهران لحاظ شود.

وی افزود: در حال حاضر یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ما در عرصه حمل و نقل شهری، معطوف به ناوگان اتوبوسرانی است که به شدت لزوم تقویت زیر ساخت‌های مورد نیاز آن احساس می‌شود.

فرجی با اشاره به وجود ناوگان فرسوده اتوبوسرانی در شهر شهریار عنوان کرد: 5 سال است که اتوبوس جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر اضافه نشده و با توجه به نیاز شهریار و با تلاش متخصصان، بخشی از اتوبوس‌های فرسوده بازسازی شد که متاسفانه امکان بازسازی و بهسازی اتوبوس‌ها وجود ندارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شهریار در پایان تصریح کرد: پیرو رایزنی‌هایی که با معاون وزیر کشور داشته‌ایم، مقرر شد تعداد 50 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهریار شود که در صورت تامین، بخشی از مشکلات حوزه حمل و نقل رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار