جهان اسلام قرن‌هاست پرچم حق‌طلبی و عدالت‌خواهی را برافراشته و در این راه فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سرنهاده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، اسلام آیین‌مهربانی و مهرورزی و مکتب یکتاپرستی است و پیامبران الهی که رسالت ابلاغ و تبلیغ دین الهی را داشته‌اند تا امامان معصوم که حافظان و منادیان وحی آخرت پیامبر الهی هرکدام در انتقال این امانت الهی جانفشانی کردند و دین را عزیز داشتند.

قدس نخستین قبله‌گاه مسلمین و قلب تپنده و پاره تن اسلام، یکی از خاستگاه‌هایی است که سال‌ها مورد تجاوز کافرکیشان و ظلمت‌پیشه‌گان قرار گرفته و ملت مظلوم فلسطین که صاحبان اصلی قدس شریف هستند با اراده‌ای پولادین در صیانت از مرزهای جغرافیایی و مرزهای عقیدتی در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی مقاومت کرده‌اند.

هجوم نامردانه و تجاوز به حریم کاشانه و ناموس این اسوه‌های غیرت و ایستادگی نه تنها خللی در روحیه مقاومت ایجاد نکرده بلکه آنان مصمم‌تر از همیشه پرچم‌دار آزادی‌خواهی و حق‌طلبی بوده و در این راه فرزندان رشیدی را به اسلام عزیز تقدیم کرده‌اند.

"روز جهانی قدس" روز فتح و نصرت‌الهی و روز عزت و اقتدار مسلمین، روز وحدت کلمه و همبستگی با مسلمانان مظلوم فلسطین و روز دفاع از سرزمین پیامبران الهی است.

اینک فجایع انسانی و حملات ددمنشانه رژیم صهیونستی و تجاوزگر در این سرزمین به‌ویژه در نوار غزه، فلسطین مظلوم بیداد می‌کند و سکوت شماتت‌بار مجامع جهانی مدعی حقوق بشر لکه‌ننگی را برتارک بشریت نهاده. برآحاد مسلمین جهان است هم‌پیمان و هم‌صدا در روز جهانی قدس با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی بزرگ قدس ضمن تجدید عهد با آرمان‌های بلند انقلابی رهبر آزادگان جهان امام خمینی (ره)، فریاد نفرت و انزجار خویش را از جنایت‌های سفاکانه رژیم صهیونیستی قرارداده و مدعیان مدیریت جهانی را از خواب سنگین غفلت بیدار سازیم؛ باشد که وجدان خفته جهانیان را تلنگری و تذکری برای عدول از نگاه و رفتارهای خصمانه خود باشد.

همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با حضور یکپارچه خود در روز نمایش اقتدار اسلامی و در جمعه‌ای که مقارن با ایام شهادت اولین امام مظلوم و عدالت‌خواه جهان است، به یاری برادران و خوهران دینی خود شتافته تا آنان نیز بدانند فلسطین تنها نیست و دشمنان هم بینند امت واحد جهانی ، فاتح اصلی دنیای امروز خواهد بود.  

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.