نماينده ولی فقيه در استان و استاندار زنجان در بیانه ای به مناسبت روز قدس از مردم آگاه و همیشه در صحنه استان دعوت کردند كه بار دیگر با حضور و شرکت خود در راهپیمایی روز قدس بارزترین شکل تعهد و جلوه دیگری از حماسه سیاسی را به نمایش خواهند گذاشت.

بيانيه مشترك نماينده ولي فقيه در استان و استاندار زنجان به مناسبت روز قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ در این بیانیه آمده است ؛سبحان الذی اسری بعبده ليلا من المسجد الحرام الی مسجد الاقصی الذی باركنا حوله(سوره مباركه اسراء آيه 1)

نماينده ولي فقيه در استان و استاندار زنجان در این بیانیه تاکید کردند روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز قدس میراث گران بهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

ایشان ادامه دادند: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می داند و برای زور مداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه دار نمود می یابد.

نماينده ولي فقيه در استان و استاندار زنجان در این بیانیه از مردم آگاه و همیشه در صحنه استان مي خواهيم كه با توجه به اهمیت و حساسیت تحولات بین المللی و منطقه ای، بار دیگر با حضور و شرکت خود در راهپیمایی روز قدس جمعه 19 تیر ماه ثابت كنند كه همسو با آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری ، بارزترین شکل تعهد و جلوه دیگری از حماسه سیاسی را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.