رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: متاسفانه تنها خروجی و رویکرد اصلی این ستاد فقط استمهال بدهی‌ها شده است و این در حالیست که هدف اصلی تشکیل کلینیک های صنعتی برای واحدهای تولیدی و برطرف شدن مسایل آنان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق اصفهان با اشاره به تشکیل ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی گفت:متاسفانه تنها خروجی و رویکرد اصلی این ستاد فقط استمهال بدهی ها شده است و این در حالیست که هدف اصلی تشکیل کلینیک های صنعتی برای واحدهای تولیدی و برطرف شدن مسایل آنان بود.

سهل آبادی با اشاره به ایثار تولید کنندگان در راه اندازی یک واحد تولیدی گفت:تولید کنندگان به جای دریافت سود سپرده از بانکها به دنبال تولید و اشتغال زایی و رونق اقتصادی می باشند و این هدف باید از سوی بانکها مورد توجه قرار گیرد و جامعه را به سمت تولید هدایت کنند .

وی از تشکیل کمیته مشترک هفت نفره بین اتاق بازرگانی ،مدیران بانکهای استان و استانداری اصفهان خبر داد و گفت:در این کمیته می توان مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی و بانکها را مطرح و راهکارهای اجرایی برای تصویب به شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان و کشور ارایه شود.

سهل آبادی با اشاره به چرخه توزیع و تولید در اقتصاد کشور گفت:بخش تولید باید تسهیلات بانکی با نرخ بالایی بپردازد و بخش توزیع به راحتی بدون پرداخت مبلغی اضافه تر ،سود خود را از مبادله اقتصادی با تولید کنندگان دریافت می کنند.

وی مهمترین مشکل واحدهای تولیدی را کمبود نقدینگی دانست و گفت:در سال گذشته در روز صنعت و معدن خدمت رییس جمهوری هفت مساله صنعت و معدن کشور مطرح شد ولی هنوز اقدام جدی در این رابطه صورت نگرفته است.   

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.