مدیر عامل تراکتور سازی گفت: کشاورزان قادر به خرید تراکتور نیستند و باید در این زمینه همراهی خوبی از سوی مسئولان کشاورزی کشوری صورت گیرد.

کشاورزان قادر به خرید تراکتور نیستندبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ ابراهیمی امروز در نشست خبری  خواستار توجه به ظرفیت های تولید تراکتور در این شرکت شد.

وی با بیان اینکه بیان مواضع در زمینه مسائل صنعتی و سرمایه گذاری‌ها  باید مبتنی بر اسناد و آمار مستدل باشد ، گفت: هرچند برخی مسایل در سایتهای معتبر نیز مطرح می شود اما باید موضوعات منطقی مطرح شود .

مدیر عامل تراکتور سازی‌ ایران افزود: توانمندی برخی نمایندگان و هنر رایزنی موجب شده تا برخی سرمایه گذاریهای کلان نیز صورت گیرد و در این راستا مرکز پژوهش اتاق بازرگانی تبریز نیز در این مورد فعال شده است.

ابراهیمی حمایت از بخش خصوصی را موجب توسعه استان دانست و گفت: با توجه به اینکه سرمایه گذاری ها به سمت بخش خصوصی سوق یافته است لذا حمایت از بخش خصوصی خواهد توانست به نتایج بهتری در امر توسعه سوق یابد.

مدیر عامل تراکتور سازی  ایران با بیان اینکه تراکتور سازی صنعت مادر استان است، گفت: درتراکتور سازی بحران نداریم بلکه بحران مسئله ای عمومی است و تراکتور سازی در بین شرکتهای واگذار شده بهترین شرایط را دارد و از نظر تولید و شرایط داخلی در وضعیت خوبی هستیم.

وی افزود: در حالی که بانک‌ها نمی توانند به کشاورزان برای خرید تراکتور وام بدهند میزان خرید آنان کاهش یافته است  و وزیر کشاورزی قول داده تا این مشکل خرید داخلی حل شود.

ابراهیمی افزود: در حال حاضر عمده درآمد این کارخانه از راه صادرات صورت می گیرد که به کشورهای آفریقایی صادرات خوبی داریم.

مدیر عامل تراکتور سازی  ایران یادآور شد: مشکل تراکتور سازی در حال حاضر عمدتا مربوط به قطعه سازان است که مشکلات این واحدها به کارخانه تراکتور سازی منتقل می شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.