شهرداری شهریار به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات شهری و تحقق توسعه پایدار اقدامات متعددی را انجام داد.

** بهره‌برداری از سوله ورزشی کردزار

مسعود رهنما، شهردار شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش حائز اهمیت زیرساخت‌های ورزشی در رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی و غنی‌سازی هرچه مطلوب‌تر اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اظهار کرد: تقویت متوازن و عادلانه امکانات ورزشی با توجه به نیازسنجی‌های لحاظ شده با جدیت پیگیری می‌شود و در همین ارتباط سوله ورزشی کردزار با 1 هزار و 500 متر زیربنا و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

**اجرای طرح کارت بلیط در اولویت مدیریت شهری شهریار

علی کمره‌ای، مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش مؤثر ناوگان عمومی حمل‌ونقل شهری در جابه‌جایی شهروندان و لزوم تسهیل روند ارائه خدمات و ارتقاء هرچه بیشتر آن اظهار کرد: اجرای طرح کارت بلیط در سازمان اتوبوسرانی شهریار از اولویت‌هایی است که در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار گرفته و پیرو جلسه‌ای که با حضور مسئولان و کارشناسان زیربط در این حوزه برگزار شد، راه‌کارهای عملیاتی این طرح به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

** افزایش ظرفیت تولید آب شرب در شهرستان شهریار

داوود سمیعی، رییس آبفای شهرستان شهریار در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از بهره‌برداری از یک چاه جدید با هدف افزایش ظرفیت تولید آب شرب در این منطقه خبر داد.

وی افزود: کاهش نزولات آسمانی، افزایش جمعیت و فقر سفره‌های زیرزمینی و منابع آبی، از عمده‌ترین دلایل حفره چاه جدید و قرار گرفت آن در مدار بهره‌برداری است.

سمیعی، عنوان کرد: در شرایطی که شهرستان شهریار با معضل کم‌آبی مواجه است رعایت الگوی مصرف بهینه و اصولی، اصلی حائز اهمیت است که می‌طلبد مدنظر کلیه شهروندان قرار گیرد تا مشکلات و محدودیت‌های موجود در این عرصه به حداقل ممکن کاهش یابد.

** اجرای عملیات همسطح‌سازی معابر در شهر اندیشه

عباس شوندی، شهردار اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به بازدیدهای میدانی از معابر عمومی و میادین سطح شهر اظهار کرد: به منظور تکریم شهروندان و تسهیل تردد سالمندان، جانبازان و مردم شریف این منطقه عملیات همسطح‌سازی معابر پیاده‌رو در شهر اندیشه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: نصب تابلوهای عابرین پیاده مجهز به سیستم سولار (دید در شب) از دیگر اقداماتی است که از سوی مدیریت شهری اندیشه و با همیاری سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک شهری این ناحیه در اولویت قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار