همکاری با بروز نیک نژاد برای من اتفاقات خوبی در کارنامه‌ی کاری‌ام رقم زد.

صفا آقاجانی بازیگر نقش دریا در سریال «دردسرهای عظیم2» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کاراکترها و اتفاقات این مجموعه گفت: تمام شخصیت‌های این سریال در سری اول شکل گرفته و این شخصیت‌ها تنها در سری دوم دچار مسائل جدیدی هستند و ابعاد دیگری از شخصیت خود را بروز می‌دهند.

وی در خصوص کار با برزو نیک نژاد اظهار داشت: برزو نیک نژاد انسان شریف و فرهیخته‌ای است و از لحاظ اخلاقی، کارگردانی، تفکر و بها دادن به بازیگر فوق العاده عمل می کند.

آقاجانی تصریح کرد: برزو نیک نژاد نقطه‌ی عطف خاص در کارنامه کاری من است چرا که من سال گذشته را با «دردسرهای عظیم1» آغاز کردم و بعد در همان سال سریال «همه چیز آنجاست» را تجربه کردم برای همین سال بسیار خوبی از لحاظ داشتن بیننده، اعصاب راحت، وجدان کاری و اخلاقی داشتم. امسال را هم که دوباره با «دردسرهای عظیم2» و اتفاقات خوب شروع کردم و امیدوارم این حال خوب تا پایان سال ادامه پیدا کند.

وی در خصوص نقش دریا عنوان کرد: دریا در سری اول جدی‌تر از شخصیت‌های دیگر داستان بود و ویژگی‌ که وارد موقعیت‌های کمدی شود، نداشت ولی در سری دوم به دلیل حس حسادت وارد فضای کمدی شده است.

آقاجانی اظهار داشت: تمام شخصیت‌ها و اتفاقات این سریال ما به ازای بیرونی دارند و هیچ چیزی فانتزی‌تر از واقعیت نیست.

بازیگر «همه چیز آنجاست» در خصوص سختی‌های کار عنوان کرد: تصویر برداری این کار از فروردین ماه شروع شد و تا ده روز آینده هم ادامه خواهد داشت. زمان فشرده کاری کمی به گروه فشار آورد ولی اینکه سریال در این مناسبت دیده شده جذابیت بیشتری دارد به انضمام اینکه مردم در کنار سفره افطار تولیدات رسانه‌ی ملی را تماشا می‌کنند، برای ما لذت بخش است.

وی در خصوص جذاب‌ترین اتفاق حین تولید اظهار داشت: هر روز کاری در این مجموعه برایم جذاب و عالی بود اما ماندگارترین اتفاق برای من گرفتن جشن تولدم توسط عوامل گروه بود.

آقاجانی بیان کرد: زمان ساخت سری دوم «دردسرهای عظیم» نگران واکنش و جذب مخاطب بودیم ولی خدارو شکر باز خوردها خیلی مثبت‌تر از سری اول است که این استقبال به جذابیت و پختگی فیلم‌نامه بر می‌گردد.

گفتنی است: سریال «دردسرهای عظیم2» به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی مهرام مهام در شبهای ماه مبارک رمضان به استثنای شبهای قدر از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار