مهران مهام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دردسرهای عظیم هفته آینده تمام می‌شود/ پایان سری دوم را باز خواهیم گذاشت

تصویربرداری سریال دردسرهای عظیم 2 هفته‌ی آینده در شهرک غرب به پایان می‌رسد.

مهران مهام تهیه‌کننده سریال «دردسرهای  عظیم2» در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص روند تولید این سریال گفت: حدود 95 درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده و هم‌اکنون 12 ساعته مشغول ضبط قسمت‌های پایانی در منطقه سوهانک هستیم و تا هفته‌ی آینده تصویر‌برداری کار در شهرک غرب تمام خواهد شد اما تدوین آن تا آخرین روزهای ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: سریال «دردسرهای عظیم2» در 26 قسمت تهیه و تولید می‌شود اما به دلیل تداخل پخش این سریال با مسابقه والیبال شش قسمت آن بعد از عید فطر از همین شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

مهام در خصوص بازخورد مردم از این سریال اظهار داشت: بازیگران و عوامل این سریال روحیه‌ی بالایی دارند که این روحیه ناشی از بازخورد و عکس‌العمل‌های خوب مخاطبان بوده و حتی تصویربرداری کار در بخش‌های بیرونی مردم بسیار ابراز علاقه می‌کنند و با شخصیت‌های بهار و لطیف ارتباط زیادی برقرار می‌کنند.

تهیه‌کننده این مجموعه عنوان کرد: تمام سکانس‌های قسمت‌های این سریال را دوست دارم و برایم تمام کار و آسان بود و اصلاً سختی کار به چشم نمی‌آمد.

وی درباره ادامه‌دار بودن «دردسرهای عظیم» افزود: ما پایان سریال را باز می‌گذاریم و در صورتی که به قصه‌ی محکمی برسیم و مردم از کار رضایت داشته باشند سری سوم آن را هم می‌سازیم وگرنه 2 خاطره‌ی خوب برای مردم باقی می‌گذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالیم که مردم در پایان سفره‌های افطار ما را تماشا می‌کنند و به نظرم همان سفره‌های بهترین جا برای دعا کردن مردم برای ما و گروهمان است.

گفتنی است؛ سریال «دردسرهای عظیم2» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار