نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: روز قدس روزی است که در نهایت تکلیف آینده جهان اسلام را مشخص می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی درآیین سیاسی عبادی نماز جمعه قزوین، با قدرانی  از حضور با صلابت مردم مومن و روزه داراستان گفت:  مردم ولایت مدار استان با حضور خود یک بار دیگر از آرمان های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری حمایت و خشم و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

وی حضور با شکوه مردم استان را نشانه یکدلی و وحدت آنان دانست و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشان از عظمت و بزرگی آنان دارد و ثابت می کند که مردم مومن و انقلابی استان به مانند سایر هموطنان کشور همواره در راستای حمایت از مظلوم و نابودی دشمنان در صحنه هستند.

خطیب نماز جمعه قزوین درادامه گریزی به مسئله هسته ای زد و تیم مذاکره کننده کشورمان را تحت هدایت و امر رهبری دانست و افزود: مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده خواسته اند تا صبر و استقامت داشته باشند، زیرا این ملت مورد حمایت پرورگار است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تحریم های ظالمانه سال های اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر چه برداشتن کامل این تحریم ها حق مسلم و قطعی ملت بزرگ ایران است، اما اگردشمنان برای برداشت تحریم ها اقدامی نکنند، خود به خود این تحریم ها شکسته می شود.
انتهای پیام/.
چگینی 02832162105
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.