شر داعشی ها دامن خود غربی ها را گرفته و در آتشی که افروخته اند می سوزند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین  حوادث اخیر فرانسه را با دو نگاه تببین کردو گفت : یک نگاه این است که این غربی های که از هیچ کمکی به شکل گیری و قدرت گرفتن داعش دریغ نکرده اند حا لا پس از برگشت آنها از سوریه ، شر داعشی ها  دامن خودشان را گرفته و در آتشی که افروخته اند می سوزند.

نماینده ولی فقیه در استان نگاه دوم به حوادث اخیر فرانسه را یک مدل فتنه انگیز همانند حادثه 11 سپتامر خواند گفت شاید در این دوران که سوریه با رهبری ولایت فقیه ، بهر گیری از  مستشاران نظامی ایرانی  و به کمک بسیج مردمی درحال رهایی از دست داعش است بعضی ها قصد دارند با این ترفند خود را  به سوریه رسانده تا دراین  پیروزی شریک و یا این پیروزی را مصادره کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی  درادامه به وام های خودرو هم  اشاره کرد و گفت امروز مساله خودرو مشکل اصلی مردم نیست که با تزریق پول به خودرو سازان مشکل شان حل شود بلکه مشکل مردم در زمینه خودرو های داخلی مشکل کیفیت است که با دان این وام ها به خودرو سازان مشکلات بیشتری در آینده برای آنها ایجاد خواهد شد.

وی به مساله اقتصاد مقاومتی  هم اشاره کردو گفت: تا زمانی که دولت نگاه به بیرون داشته و از توان و ظرفیت های داخلی استفاده نکند اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه عجله و شتاب در جمع آوری رهاورد های هسته ای کار معقولی نیست   گفت  بعضی ها ذوق و شوق نامعقول در جمع کردن و یا ناکار آمد کردن سانتری فیوژهای آب سنگین اراک از خود نشان می دهند این در حالی است که  دشمن حیله گر و  مکار هنوز تهدید های خود را ادامه می دهد. 

خطیب جمعه قزوین با اشاره به آغاز هفته بسیج ، بصریت ، شجاعت ، صراحت لهجه ، استقامت و مردم داری را از ویژگی های بسیج و بسیجیان  دانست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به اینکه  شکر نعمت  الهی باعث افزایش نعمت می شود گفت باران های که در استان می بارد نعمت خداوند ا ست و باید شکر گزار این نعمت الهی باشیم.

امام جمعه قزوین در ادامه با تجلیل از نیروی انتظامی در مبارزه با مظاهر فساد ابراز امیدواری کرد در ادامه راه هم موفق باشد.

وی گفت : آرمانهای بسیج را امام راحل بر اساس قران و عترت ترسیم کرده و هر جا تفکر بسیجی حاکم و ندای بسیجی طنینی انداز شود دشمن شکست خورده است.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه بسیج همواره در خدمت نظام و مردم بوده است ، ایمان حقیقی به خداوند متعال ، تبعیت از ولی فقیه ،بصیرت  و جوشیدن از درون ملت را از ویژگی های بارز بسیج دانست.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.