سید نعمت الله خلیفه پس از کسب دو مدال طلا و یک برنز تکواندوکاران اظهار کرد: جواد امیری می توانست طلا بگیرد ولی قسمت نبود و این اتفاق رخ نداد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حریف امیری در فینال طلا گرفت و این نشان می‌دهد که حریف قزاقستانی او تکواندوکار قدرتمندی بود.

وی در ادامه افزود: برخی از تکواندوکارانی که همراه تیم هستند برای اولین بار بود که سوار هواپیما می شدند و یا از کشور خارج شدند اما با این وجود تلاش کردند و در اوج آمادگی قرار گرفتند تا برای کشور افتخار کسب کنند.

سرمربی تیم تکواندوی دانشجویان گفت: بچه ها مسابقات را طوفانی آغاز کردند و توانستیم دو مدال طلا و برنز به دست بیاوریم. من از عملکرد آن‌ها رضایت دارم و فکر می کنم این تکواندوکاران جوان می توانند در آینده در اختیار تیم ملی قرار بگیرند. سعید رجبی یک طلای ارزشمند گرفت که شایستگی کسب این مدال را نیز داشت.

خلیفه در ادامه افزود: در فدراسیون تکواندو برنامه ‌های خوبی داریم و بچه ها در لیگ های مختلف شرکت می‌کنند. این مسابقات هم میدان خوبی بود تا این تکواندوکاران در آن شرکت کنند. بچه‌های جوانمان کم کم خود را آماده می کنند تا در تیم ملی نیز حاضر شوند.

وی در خصوص شرایط ملی پوشان در روز سوم مسابقات تکواندو در بخش مبارزه گفت: امروز مهران عسكري با 2 مدال طلای یونیورسیاد و احمد خسروفر روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدال ، امیری ، تکواندو ، خلیفه ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار