تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی ایران در رقابت های جهانی روسیه می گوید: چون دچار استرس شدم اما اصلا کم کاری نکردم.

امید عمیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره رقابت های تکواندو جهانی روسیه، عنوان کرد: قبل از مسابقات آماده بودم و تلاشم برای مدال طلا بود. برای رقابت های جهانی از وزن ششم به وزن هفتم آمدم چون در این وزن سرعتم بیشتر بود.

وی در خصوص رقابت با حریف چین تایپه ای و باخت 11 بر 10 برابر این حریف گفت: روز گذشته از بازی کره ای ها دچار استرس شدم و میدان جهانی برایم بزرگ نمایی شد. همین موضوع باعث شد اصلا نتوانم روی توصیه مربیانم تمرکز کنم. اما کم کاری نکردم و تنها با اختلاف یک امتیاز بازنده شدم.

او درباره شرایط تیم ملی افزود: خوشبختانه شرایط تیم ملی بسیار خوب است. ما دو مدال طلا گرفته ایم و امیدوارم ابوالفضل یعقوبی ومهدی خدابخشی دو بازیکن دیگر تیم ملی هم به مدال طلا برسند.

وی خاطرنشان کرد: من در دوره گذشته مسابقات جهانی تجربه نداشتم و فقط دو بازی بین المللی کرده بودم. در دوره قبل هم چون در روز آخر مسابقات بودم استرس داشتم اما این بار در روز پنجم همراه با سجاد مردانی مسابقه دادم.

این تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی گفت: قبل از مسابقات جهانی روسیه، به تورنمنت هلند رفتیم که اکثر قهرمانان در آن حضور داشتند و محک خوبی برای بازیکنان همه اعضای تیم ملی بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، جهان ، روسیه ، عمیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار