مدیرعامل اتحادیه مؤسسه قرآنی مردمی لرستان گفت : چهار هزار نفر در لرستان در سه ماهه اول امسال توسط اتحادیه موسسه های قرآنیمردمی لرستان دوره صحیح روخوانی قرآن را فرا گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام امیدیان با اشاره به برنامه های انجام شده این اتحادیه، افزود: برای آموزش این افراد 11 کلاس تفسیر قرآن در سطح استان تشکیل شده است.

وی گفت :نمایشگاه قرآن و عترت در سطح استان و شهرستان ها و در راستای فعالیت های تبلیغی و ترویجی و به منظور بهره مندی از دستاوردهای مؤسسات قرآنی و تغذیه فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

امیدیان با اشاره به طرح صحیح خوانی قرآن، افزود : این طرح با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان، موسسه ها و خانه های قرآن استان انجام شده است. همچنین برگزاری 14 محفل انس با قرآن، جز خوانی و جلسات تفسیر قرآن از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

مدیرعامل اتحادیه موسسه قرآنی  مردمی لرستان با اشاره به برپایی 11 جلسه تفسیر سوره اسراء با همکاری ادارات تبلیغات و ارشاد اسلامی، افزود : همچنین در مراسمی از 14 پیشکسوت قرآنی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.