استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رضا رشیدیان در این پیام آورده است: روز قدس فرصتی است تا قدرت ، ابهت و صلابت و اقتدار مسلمانان آزاده جهان به رخ ستمگران کشیده شود و ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا درآید .

وی افزود: حضور غیرتمندانه و با شکوه مردم مومن و روزه دار استان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با سایر قشرهای مردم غیور، با بصیرت، هوشیار و سلحشور ایران، لیله القدر دیگری را در تاریخ اسلام رقم زد.

رشیدیان در این پیام گفت: روز قدس مصداق عملی بر نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی بود.

استاندار خراسان رضوی با تشکر و قدر دانی از مردم شریف استان، اظهار داشت: امت همیشه در صحنه استان خراسان رضوی مانند همیشه به صورت یکپارچه در خیابان ها و راهپیمایی تا مکان های اقامه نماز جمعه، فریاد انزجار خود از استکبار جهانی و صهیونیت غاصب را رسا و رعدگونه به گوش جهانیان رساندند و با فریادهای دشمن شکن، قلب مالامال از امید آوارگان فلسطینی و مسلمانان تحت ستم را مسرور ساختند.

مراسم روز جهانی قدس امسال با حضور گسترده مردم مومن، متعهد و ولایتمدار و از بهم پیوستن زلال انسانهای پاک سرشت و نوع دوست ایران اسلامی، دریایی خروشان از حمایت و دلگرمی برای ملت های ستمدیده جهان آفرید و به تریبونی رفیع برای محکومیت غاصبان سرزمین فلسطین و نخستین قبله مسلمانان جهان تبدیل شد .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.