جانشين فرماندهي انتظامي كرمان از كشف 543 كيلوگرم حشيش در سه عمليات پليس طي 24 ساعت گذشته در سه نقطه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالرضا ناظري در توضيح چگونگي انجام عمليات اول گفت: پليس بم با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي از بارگيري يك محموله مواد افيوني از شرق كشور و پنهان كردن ان در منزلي در اين شهرستان بمطلع شد.

وي افزود: روز گذشته ماموران انتظامي با شناسايي محل دپوي مواد مخدر با هماهنگي را محاصره كردند و پس از ورود ور بازرسي آن ۱۹۹ بسته حشيش به وزن 191 كيلو و 500 گرم كشف كردند.

وي به عمليات ديروز پليس سيرجان نيز اشاره كرد و گفت: فردي كه از مبدا بندرعباس با جاساري حشيش در يك دستگاه كاميون قصد داشت آن را به استان هاي مركزي انتقال دهد، با اقدام به موقع پليس متوقف شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان افزود: در بازرسي از اين كاميون سه گوني حاوي ۳۴ بسته حشيش به وزن 100 كيلو گرم كشف و متهم به مقامات قضايي تحويل داده شد.

ناظري عمليات پليس فهرج را نيز عملياتي موفقيت آميز توصيف كرد و گفت: صبح امروز سرنشينان يك دستگاه وانت تويوتا كه محموله اي از مواد مخدر از مرز هاي شرقي كشور بارگيري و به منظور انتقال به مناطق جنوبي و غربي كشور حمل مي كردند ، در عمليات پليس فهرج زمين گير شد.

وي گفت: ماموران انتظامي با شناسايي اين خودرو در مسير زاهدان- بم و توقيف و بازرسي از آن ۲۵۱ كيلو گرم مواد مخدر از نوع حشيش كشف گردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان در پايان از شهروندان خواست تا در صورتي كه با موارد مشكوك رو به رو شدند براي سالم نگاه داشتن فضاي جامعه اين موارد را سريعا به پليس گزارش دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.