ریيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از متلاشي شدن يك باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت : از اعضاي اين باند 50 كيلو مواد مخدر از نوع حشيش كه در داخل لوازم خانگي جاسازي شده بود كشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ "مختار شير محمدي" در باره جزئيات اين خبر گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان از فعاليت يا باند عمده توزيع كننده مواد مخدر مطلع شدند.

وي افزود: با اطلاع از فعاليت اين سوداگران تحقيقات تكميلي در اين زمينه آغاز و ماموران در يافتند اعضاي اين باند قصد دارند مقاديري مواد مخدر را به استان هاي همجوار منتقل كنند.

شير محمدي با اشاره به موقعيت جغرافيايي استان زنجان و قرار گرفتن در مسير ترانزيت شرق به غرب اعلام كرد : بر اين اساس ماموريت هاي اصلي پليس مبارزه با مواد مخدر كنترل راه هاي مواصلاتي استان در دستور كار مي باشد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر اضافه كرد : با اطلاعات بدست آمده خودرو متهمان كه يك دستگاه ولوو و به ظاهر داراي بار لوازم خانگي بود متوقف و مورد بازرسي قرارگرفت .

اين مقام انتظامي با تاكيد بر اينكه در اين عمليات دو عضو اين باند دستگير شدند گفت : در بازسي از بار اين خودرو 50 كيلو حشيش كه به صورت ماهرانه جاسازي شده بود كشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر با بيان اينكه متهمان دستگير شده جهت سيرمراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند افزود :مردم مي توانند در زمينه مبارزه با مواد مخدر اطلاعات خود را با تلفن 128 در ميان گذارند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کشف ، جاسازی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.