کارگردان فیلم اولی بیژن شیرمرز تدوین «من و شارمین» را با بهرام دهقانی به نیمه رساند.

احمد احمدی فیلم‌بردار و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم «من و شارمین» گفت: فیلم‌برداری این فیلم 11 تیر به پایان رسید و تدوین آن که همزمان با فیلم‌برداری انجام می‌شد در نیمه راه است.

وی عنوان کرد: این فیلم تا پیش از این «فقط به خاطر تو» نام داشت که به نام «من و شارمین» تغییر یافت.

احمدی بیان کرد: این فیلم اثر اول کارگردان بیژن شیرمرز است و تدوین آن را بهرام دهقانی برعهده دارد.

فیلم‌بردار «من و شارمین» اظهار داشت: «من و شارمین» در ژانر کمدی اجتماعی و فیلم‌برداری آن در 40 جلسه در تهران انجام شد.

وی در خصوص موضوع این اثر بیان کرد: موضوع حول محور مسائل دختری است که درگیر مسائل خرافی می‌شود و از این راه در واقع تصور یافتن زوج مناسب برای خود دارد که با نگاه طنز خانواده و اجتماع به تصویر کشیده می‌شود.

احمدی در خصوص همکاری در این اثر اظهار داشت: پروانه این فیلم اوایل سال صادر شد و به جهت ارتباط دوستانه‌ای که با کارگردان داشتم. این همکاری را قبول کردم.

وی در خصوص کار خود در حوزه تهیهِ‌ عنوان کرد: در حال حاضر مشغول خواندن چند طرح برای تهیه‌ هستم که تا دو ماه آینده انتخاب می‌کنم.

گفتنی است؛ از عوامل فیلم «من و شارمین» می‌توان به کارگردان بیژن شیرمرز، تهیه‌کننده یوسف صمدزاده، مدیر فیلم‌برداری احمد احمدی، تدوین بهرام دهقان، صدابردار بابک اخوان، طراح صحنه و لباس افسانه صمدزاده و بازیگرانی چون ویشکا آسایش، گوهر خیر‌اندیش، مجید صالحی، پژمان بازغی و سحر قریشی اشاره کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.