مربی تیم ملی کاراته امید:

مهمترین نیاز فعلی تیم ملی آرامش است/ در شأن مربی تیم ملی نیست که دیگران را تخریب کند

روحانی گفت: مهمترین نیاز فعلی تیم‌های ملی کاراته آرامش است و تمام تلاشمان را برای این مهم انجام خواهیم داد.

مربی تیم ملی کاراته امید، مهمترین نیاز فعلی تیم ملی آرامش است/ در شأن مربی تیم ملی نیست که دیگران را تخریب کندحسین روحانی، مربی تیم ملی امید کاراته در خصوص شرایط اردوی برگزار شده تیم ملی امید به خبرنگارکشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اردوی تیم ملی امید که روز گذشته به اتمام رسید از شرایط خوبی برخوردار بود، در این اردو تمرینات تیم و بدنسازی، ملی پوشان زیر نظر مربیان و کادر فنی پیگیری شد.
 
روحانی افزود: بهترین نیاز فعلی تیم‌های ملی آرامش است و ما تمام تلاشمان را برای این مهم انجام خواهیم داد.
 
وی ادامه داد: تمام تلاش کادر فنی این است که ملی پوشان را به مرز آمادگی لازم برسانیم که تا برای رقابت‌های جهانی اندونزی آماده شوند و نکته مهمتر این است که این کاراته کاهای آینده سازان تیم ملی بزرگسالان هستند وجود ورزشکاران پایه های تیم ملی را در آینده مستحکم‌تر می‌کند.


در شأن مربی تیم ملی نیست که دیگران را تخریب کند 

مربی تیم ملی امید در ادامه بیان داشت: جایز نمی دانم کسی بر علیه کادر فنی که نتایج خوبی کسب کرده صحبت کند و بخواهد توهین کند ، این در شأن مربی تیم ملی نیست که در مورد دیگران اظهار نظر کند و به تخریب دیگران بپردازد . 

حسین روحانی، مربی تیم ملی امید کاراته در ادامه گفت: صحبت های اخیر کتیرایی به هیچ عنوان برایم  قابل هضم نیست و اگر تا به الان سکوت کردم فقط و فقط برای این بوده که نمی خواستم در این شرایط حساس ، تنش ایجاد شود ! چرا که در حال حاضر مهمترین فاکتوری که تیم ملی کاراته نیاز دارد آرامش است . ولی با تکرار شدن این صحبت ها ، دیگر سکوت را جایز نمی دانم.

وی ادامه داد: کتیرایی به جای صحبت کردن درباره تیم ملی دوره گذشته بهتر است به فکر تیم ملی باشد تا در رقابت های آسیایی آینده موفق شود.

روحانی یادآور شد: تیمی که کتیرایی همچنان در مورد آن صحبت  و به عناوین مختلف انتقاد می کند ، در زمان خودش موفق بوده و عناوین مختلفی را کسب کرده است . ما در رقابت های 2013 امارات ، در انفرادی 4  طلا  ،1 برنز و 1 نقره کسب کردیم و در کومیته نیز صاحب مدال طلا شدیم . 

در بازی های آسیایی 2014 از چهار فرصتی که داشتیم 2 طلا کسب نمودیم و اگر سجاد گنج زاده دچار آن مشکل نمی شد یک طلا دیگر نیز کسب می کردیم . 

در مسابقات قهرمانی جهان با وجود میزبانی آلمان ، بعد از 50 سال صاحب طلای کومیته تیمی شدیم و در انفرادی 1 نقره و 1 برنز کسب کردیم. ضمن اینکه سایر کاراته کاها نیز شرایط کسب مدال را داشتند. این نتایجی بود که به لطف خداوند ما بدست آوردیم . حالا چرا این صحبت ها از جانب کتیرایی شده، دلیلش را نمی دانم! 


تیم قهرمان جهان را تحویل آقایان دادیم 

وی تصریح داشت: به نظر من به جای اینکه وی راجب دیگران حرف بزند به فکر تیم ملی باشد . ما تیم قهرمان جهان را تحویل آقایان دادیم امیدوارم بتوانند موفق شوند.

روحانی افزود: زمانیکه در تیم ملی بزرگسالان خدمت می کردیم بیشترین کسی که از عملکرد تیم و فدراسیون انتقاد می کرد علیرضا کتیرایی بود و هر روز صبح در تمام رسانه ها بر علیه تیم ملی و فدراسیون مصاحبه می کرد و آنقدر هم در این زمینه فعال بود که مانند پرسنل رسانه ها که هر  صبح حضورشان را کارت می زنند وی نیز صبح به صبح حضورش را با مصاحبه ای اعلام می نمود و در تمام رسانه ها با انتقاداتش حضور داشت.

روحانی در ادامه گفت: کتیرایی خودش را قائم بر حق کاراته می داند ولی به عنوان عضو کوچکی از جامعه کاراته می گویم که به جای جو سازی و ایراد از دیگران روی کار خودش تمرکز داشته باشد تا به امید خدا تیم ملی موفق شود.
 
وی تأکید کرد : طی 2 سال که در تیم ملی بزرگسالان خدمت می کردم ، کار وی انتقادهای پیاپی و مستمر بوده است می خواهم بگویم که آیا ما هم این کار را در برابر شما انجام دادیم ؟

روحانی با اشاره به صحبت های کتیرایی که عنوان کرده بود: متأسفانه در سه سال اخیر بازیکنان برای کادر فنی تعیین تکلیف می کردند اما ما با مربیان قبلی فرق می کنیم، بیان داشت : به هیچ عنوان چنین چیزی وجود نداشت و اتفاقآ با وجود فشار زیادی که روی ما بود، بهترین عملکرد را داشتیم و کادر فنی  ضمن جذبه ای که داشت در عین حال رابطه خوبی نیز با بازیکنان برقرار کرده بود.

وی یادآور شد: حالا که بحث عدالت است ، شکر خدا که این مسائل در زمان ما به هیچ عنوان پیش نیامد و اگر حرف از عدالت است چرا این مسائل اخیر اتفاق افتاد؟

وی در پایان برای تیم ملی بزرگسالان آرزوی موفقیت نمود و گفت: به عنوان کوچکترین عضو جامعه کاراته هر کمکی از دستم بر بیاید را برای موفقیت تیم ملی انجام می دهم و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.


انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار