در پی گسترش ابعاد رسوایی‌های آزار جنسی کودکان در انگلیس، خانواده سلطنتی نیز در مظان اتهام قرار گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از راشاتودی، رسوایی تاریخی آزار جنسی کودکان در انگلیس هر روز ابعاد گسترده‌تری می‌یابد و اکنون خانواده سلطنتی انگلیس نیز در مظان اتهام قرار گرفته‌ است.

 «لوئل گادارد»، قاضی مسئول کمیته «تحقیق مستقل آزار جنسی کودکان» که پیش‌تر خانواده سلطنتی انگلیس را در فهرست نهادهای مظنون قرار نداده بود، پنج‌شنبه در بیانیه‌ای خبر داد از خانواده سلطنتی انگلیس نیز در این رابطه تحقیقات به‌عمل خواهد آمد. 

طبق گزارش‌ها، تحقیقات درباره آزار جنسی کودکان در انگلیس ممکن است 5 سال طول بکشد و 100 میلیون پوند هزینه داشته باشد. مسئولان رسیدگی به این پرونده اعلام کرده‌اند تحقیقات شامل تمامی سطوح جامعه انگلیس مانند مقامات محلی، پلیس، «خدمات دادستانی سلطنتی»، سرویس سلامت همگانی (اچ‌ان‌اس)، رسانه‌ها و نیروهای مسلح این کشور خواهد بود. 

«شاهزاده اندرو» دوک یورک، فرزند سوم و دومین پسر ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ،  ژانویه امسال (دی‌ماه 1393) به داشتن رابطه جنسی با دختر نابالغ آمریکایی متهم شدند. رسوایی جنسی شاهزاده اندرو پس از آن مطرح شد که یک زن با مراجعه به دادگاهی در فلوریدا پرونده‌ای را علیه «جفری اپستاین»، میلیاردر آمریکایی، تشکیل داد و مدعی شد اپستاین در فاصله سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ میلادی و زمانی که این خانم زیر سن قانونی بود، او را وادار کرده است با شاهزاده اندرو رابطه جنسی داشته باشد.

 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار