سنندج؛

یادمان‌های دفاع مقدس در بانه

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه گفت: پیش‌بینی می شود ۲۰۰ هزار زائر در سال ۹۴ از یادمان‌ها دفاع مقدس دراین شهرستان بازدید کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ؛ حسن سلیمی در جلسه راهیان نور که با حضور فرماندار و مسئولین ادارات این شهرستان برگزار شد،گفت:با توجه به اینکه شهرستان بانه دارای دو یادمان دفاع مقدس است (یادمان شهدای غریب سیران بند و یادمان دفاع مقدس بوالحسن) سالانه محل حضور تعدادی از هموطنان عزیزمان در قالب کاروان های راهیان نور است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 145 هزار زائر راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس این شهرستان دیدار کردند، افزود: برای سال 94پیش بینی می شود 200 هزار زائر از این یادمان ها بازدید کنند.

سلیمی زمان ورود راهیان نور به شهرستان بانه به صورت سازماندهی شده را بعد از ماه مبارک رمضان و از تاریخ 29 تیر ماه سال جاری عنوان کرد، وگفت: این حضور تا اول مهر ماه ادامه خواهد داشت و از اول مهرماه نیز شهرستان بانه پذیرای راهیان نور دانش آموزی به مدت 2 ماه یعنی تا پایان آبان سال 94 خواهد بود.

وی درپایان گفت:ستاد راهیان نور سپاه بانه حدود 77 هزار نفر زائر را در سال 93 اسکان داده و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 100 هزار نفر اسکان پیدا کنند.




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.