با شجاعی صحبت نکردم

امیری: کریمی تا فردا مهلت دارد/ حضور دهنوی در استقلال منتفی است

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه گفت: صحبت‌های مقدماتی با دهنوی صورت گرفته است و شرایط این بازیکن را جویا شدیم اما این بازیکن مد نظر کادر فنی قرار نگرفته است و امکان جذب او برای تیم وجود نخواهد داشت.

امیری: کریمی تا فردا مهلت دارد/ حضور دهنوی در استقلال منتفی استبهرام امیری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت قاسم دهنوی اظهار کرد: به طور کلی در طی زمان نقل و انتقالات مسئولان مربوطه با تعداد زیادی از بازیکنان صحبت می‌کنند و  شرایط را از هر لحاظ مد نظر قرار می‌دهند و صرف اینکه مسئولان با بازیکنی صحبت می‌کنند دلیلی نمی‌شود که آن بازیکن به طور حتم جذب تیم شده است. بنابر این در خصوص  آقای دهنوی باید بگویم صحبت‌های مقدماتی صورت گرفته است و ما شرایط این بازیکن را جویا شدیم و از هر لحاظ مورد بررسی قرار دادیم،از طرفی دیگر دهنوی در لیست اولیه مد نظر مظلومی نبوده است اما زمانی که شرایط این بازیکن را از هر لحاظ مورد بررسی قرار دادیم، وی مورد نظر کادر فنی از لحاظ شرایط سنی قرار نگرفت و از همین رو امکان جذب این بازیکن برای فصل آتی در جمع آبی پوشان وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت یعقوب کریمی بیان کرد: قرار است این بازیکن مشکلش را با سپاهانی‌ها حل نماید و اگر کریمی تا فردا نیاید مجبوریم جایگزین دیگری برای او پیدا کنیم چرا که بازیکنان باید از هر لحاظ در شرایط مساوی قرار بگیرند.

امیری در خصوص وضعیت چشمی عنوان کرد: این بازیکن مشکلی با استقلال ندارد و مسئله وی در حال بررسی است و ما در صدد هستیم از طریق فدراسیون فوتبال این مسئله را پیگیری کنیم.

وی درباره شایعه حضور مسعود شجاعی در استقلال توضیح داد: من هیچ صحبتی با این بازیکن نداشتم اما شاید فرد دیگری از باشگاه با این بازیکن صحبت کرده باشد اما به طور کلی باید بگویم کادر فنی اسم این بازیکن را به من ارائه نکرده است و در لیست من نیست اما شجاعی بازیکن بزرگی است.

عضو کمیته نقل و انتقلات باشگاه استقلال با اشاره به اینکه سلیمان فلاح اعلام کرده  از استقلال طلب دارد، افزود: هیچ  مشکلی در خصوص این مسئله وجود ندارد و مطالبات این بازیکن نیز پرداخت خواهد شد.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا به  اردوی کرج خواهد رفت یا خیر؟ گفت: قرار است فردا به اتفاق افشار زاده و نظری جویباری به اردوی کرج بروم.

وی درباره وضعیت حامی مالی بیان کرد: وضعیت حامی مالی امشب نهایی و اعلام می‌گردد.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره حضور سزار در این تیم بیان کرد: با مدیر برنامه‌های این بازیکن صحبت‌های لازم را انجام داده ایم و قرار است امروز نشستی در این خصوص داشته باشیم.

امیری در پایان افزود: وضعیت نقل و انتقالات در حال پیگیری است و ما درصدد هستیم که  بازیکنان خارجی را برای تیم جذب کنیم و قرار است از میان سه یا چهار گزینه خارجی پس از بررسی‌های لازم انتخاب نهایی را انجام دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دهنوی ، باشگاه ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار