مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به صحبت‌هایی که در خصوص وضعیت پروپچیچ پیش آمده در صددیم تا وضعیت این بازیکن را هر چه سریعتر پیگیری کنیم.

مانوسی فر مسئول بررسی وضعیت پروپوویچ استبهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت پروویچ  اظهار کرد: در حال حاضر پیگیر وضعیت این بازیکن هستیم و احتمالا پروپچپچ بازیکن آزاد باشد اما با توجه به صحبت‌هایی که پیش آمده هم اکنون مانوسی فر عضو کمیته بین‌المللی باشگاه استقلال در حال پیگیری این مساله خواهد بود و به طور حتم بررسی های لازم صورت خواهد گرفت. 

وی درباره اینکه جلسه هیئت مدیره چه زمانی برگزار خواهد شد عنوان کرد: قرار است جلسه هیئت مدیره فردا با تمامی اعضا برگزار شود در صورت نیاز این احتمال وجود دارد که نظری جویباری و امیری نیز برای ارائه گزارشی از عملکرد دو ماهه نقل و انتقالات نیز در این جلسه حضور داشته باشند. 
 
وی درباره اینکه بحث پیگیری کرار به کجا ختم شد بیان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که صورت گرفته در نظر دارم تا پایان وقت اداری امروز با محمدزاده رئیس کمیته اخلاق تماسی برقرار کنیم تا پیگیر این مسئله شوم. 

**تکلیف پروپچیچ‌ عصر امروز مشخص می‌شود
گفنی است، با توجه به اینکه قرار است تا عصر امروز پروپیچ بازیکن کروات مد نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال برای عقد قرار داد خود با باشگاه استقلال به ایران بیاید اما دراین میان اظهار نظرهای ضد و نقیص وضعیت این بازیکن مطرح شده است و از آنجایی که این بازیکن پنج شنبه شب هفته گذشته برای تیم کرواسی آلبانی به میدان رفته بود، بر همین اساس این مساله می‌تواند مشکلاتی را برای استقلالی‌ها به وجود بیاورد.

از همین رو مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند تا عصر امروز وضعیت این بازیکن را از هر جوانت تحت بررسی قرار بدهند و به طور حتم باشگاه استقلال هم با پیگیری‌های لازم در خصوص ITC این بازیکن درصدد است تا فصل پیش را با خیال راحت آغاز کند. 

استقلالی‌ها در حال حاضر باید وضعیت قرارداد پروپچیچ را بررسی کنند که  وی چه ساعتی برای تیم قبلی خود به میدان رفته است و همچنین باید در نظر بگیرند ساعت 12 شب پنج شنبه هفته گذشته زمان نقل و انتقالات فوتبال ما به اتمام رسیده است و به همین خاطر باید این مساله از دید استقلالی‌ها روشن شود.

بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم عصر امروز وضعیت پروپچیچ برای حضور در استقلال چه سرانجامی خواهد داشت. 


 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار