نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان حجاب، آرامش و امنیت امروز در حوزه هنری استان مازندران در ساری گشایش یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر حوزه هنری مازندران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ، اهمیت رشد و شکوفایی و اعتلای جامعه را در اشاعه فرهنگ امنیت و آرامش بیان کرد و گفت: برپایی این گونه نمایشگاه ها نه تنها موجب کاهش شکاف ایجاد شده میان حجاب اسلامی و جوانان است بلکه شکوفایی الگوی پوشش ایرانی و اسلامی را در جامعه فراهم می کند.

دلشادی خواستار گسترش تحقیق و پژوهش در زمینه عفاف و حجاب اقوام ایرانی و اسلامی شد و افزود: خانواده ها نقش ارزنده ای در حفظ الگوپذیری حجاب برتر و همچنین انتخاب پوشش مناسب و رواج آن در اجتماع دارند.

مسئول برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف نیز با بیان اینکه در این نمایشگاه هنرمندانی از مازندران، مشهد، همدان، کرمانشاه و خراسان شمالی و رضوی نقش آفرینی کردند گفت: از 58 اثر ارسالی، 48 اثر برجسته کیفی و محتوایی در قالب گرافیک، نقاشی، تصویرگری و عکس در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

پاک بین افزود: این نمایشگاه با هدف ایجاد آرامش و امنیت و اعتلای فرهنگ حجاب در میان اقشار مختلف جامعه، از امروز به مدت 10 روز، در سالن گالری سوره حوزه هنری مازندران واقع در میدان امام خمینی (ره) ساری برپاست.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.