مديركل ورزش و جوانان مازندران در نخستين جلسه توسعه ورزش همگاني گفت: دستگاه ورزش باهمت و تلاش ديگر ارگان ها مي تواند در توسعه ورزش همگاني در سطح استان موفق عمل كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حبيب حسين زادگان با بيان اينكه ورزش مازندران با افتخارآفريني خود بر بام جهان جاي دارد، بيان داشت: نگاه مسئولان توسعه ورزش همگاني در سطح كشور است كه دستگاه ورزش باهمت ديگر ارگان ها مي تواند به موفقيت خوبي در اين زمينه برسد.

وي با اشاره به اينكه وزير ورزش طي احكامي استانداران هر استان را به عنوان رئيس توسعه ورزش همگاني برگزيدند، اظهار داشت: استاندار مازندران توجه و حمايت خاصي به ورزش استان دارند و ورود ايشان به ورزش ضمن توسعه ورزش همراه با خير و بركت بود.

مديركل ورزش و جوانان مازندران از وجود ۱۱۰ پروژه نیمه تمام از دولت گذشته در استان خبرداد و گفت: با وضعیت اقتصادی کنونی امکان تکمیل این پروژه ها نیست و اگر هم تکمیل شوند،برای ورزش همگانی مورد استفاده قرار می گیرند.

حسین زادگان وجود ۴۸ هیات ورزشی در استان را ظرفیت بالایی برای استان برشمرد و ابراز داشت: در سال گذشته بیشترین بودجه بخش خصوصی به مازندران اختصاص داده شد.

وی با اشاره به برگزاري همايش پياده روي خانوادگي با همكاري ديگر ادارات در سطح استان گفت: مازندران يكي از استان هاي ورزش خيز كشور است اما سبك زندگي مردم اين خطه طوري است كه تحرك كمتري دارند.

مديركل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد: ظرفیت بومی و محلی در مازندران بسیار بالا است و هرگاه که به ورزش بومی و محلی در روستاها بها داده شد قهرمانان بسیاری را تحویل ایران و جهان داده ایم.

وی در بخش پایانی ظرفیت های آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی مازندران را برای ارتقاء سطح سلامت جامعه بسیار مهم برشمرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: توسعه ، همت ، مازندران ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.