رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم از نگهداشت سرمایه‌گذار و کمک به بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: سید حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم یا اشاره به جذب هزار و 500 میلیارد سرمایه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و شهرک های صنعتی قم گفت: ورود این مقدار سرمایه می تواند پایه گذار تحول شگرفی در اقتصاد استان قم باشد.

رضوی گفت با برنامه ریزی های انجام شده توسط دولت تدبیر و امید سعی در حل مشکلات در بخش صنعت و سرمایه گذاری و تولید داریم.

وی افزود:در شرایطی که ظرفیت تولیدات و صادارت ما در بخش نفت و قیمت نفت به کمتر از نصف رسیده و بودجه به صورت قطره چکانی تزریق می‌شد، ما با انبوهی از پروژه‌هایی مواجه بودیم که بعضی از آنها نه مطالعات کاملی داشت، نه اقدامات موثری برای آنها انجام شده و نه در راستای حل مشکلات استان طراحی شده بود. بر همین اساس مدیریت منابع بسیار سخت بود اما با این حال بعضی از پروژه‌هایی که فوریت داشت در اولویت برای دریافت بودجه و اجرا قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم با اشاره به آب گیریه سد کوچری و پروژه های در حال اجرا نظیر مونوریل و مترو گفت: فروش ۳۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت می‌تواند در تکمیل این پروژه ها کمک بسزایی کند.

رضوی همچنین از جذب سرمایه گذار برای پروژه بیمارستان هزار تختخوابی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.