رييس پليس فتا كرمان از دستگيری فردی كه در يكی از شبكه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاوير خانوادگی فردی ديگر كرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ كامبيز اسماعيلی در تشريح اين خبر گفت: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبني بر انتشار تصاوير شخصي و خانوادگي خود در يكي از شبکه اجتماعي به اين پليس مراجعه كرد و در اظهارات خود عنوان داشت فردی ناشناس در شبکه اجتماعی مذكور تصاوير همسرم را منتشر كرده و باعث بروز مشکلات و اختلاف هایی در زندگی شخصی ام شده است.

سرهنگ اسماعيلي افزود: با شرح اوصاف فوق مراتب در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت و پس از انجام عمليات پليسي و تخصصي، شخصی با جنسيت زن شناسايی و به عنوان متهم مشخص شد.

وي افزود: پس از انجام تحقيقات بيشتر معلوم شد كه متهم همسر سابق شاکي است و به دليل وجود اختلافات شديد در زندگي مشترک از شوهر خود طلاق گرفته و شوهرش نيز مجددا ازدواج كرده است.

اسماعيلي تصريح كرد: متهم نيز با انگيزه ضربه زدن به زندگي جديد همسر سابق خود با دستيابي به گوشي شاکي در فرصتي مناسب عکس هاي شخصي شاکي را کپي برداري كرده است .

رئيس پليس فتا كرمان گفت:متهم با مشاهده شواهد و قرائن به جرم انتسابي را اعتراف كرد و حسادت زنانه را عامل اصلي انجام دادن اين کار دانست.

وي یادآور شد: پرونده پس از تکميل به نظر مقام محترم قضايي رسيد تا سير مراحل قانوني طي شود.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.