عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تیم هسته ای ایران توانست با قدرت و صلابت، مقابل زیاده خواهی ها بایستد و از حقوق هسته ای جمهوری اسلامی ایران صیانت کند.

"عوض حیدرپور" در گفت وگو با خبرنگار سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موضوع جمع بندی نتایج مذاکرات هسته ای گفت: این مذاکرات ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران با اینکه از حقوق حقه خود کوتاه نمی آید اما اهل گفتمان است و می تواند در عین حفظ و صیانت از حقوق و منافعش، مشکلات را به صورت مسالمت آمیز حل و فصل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  شورای اسلامی افزود: مذاکرات از ابتدا تحت نظارت و مدیریت مقام معظم رهبری بود و ایشان مثل همیشه به خوبی جریان مذاکرات و عملکرد تیم مذاکره کننده ایرانی را هدایت کردند.

حیدرپور با تمجید از تیم هسته ای ایران، اعضای این تیم را افرادی لایق و دلسوز خواند و تصریح کرد: عملکرد این تیم قابل قبول است و آن ها ثابت کردند که بر سر منافع و حقوق حقه جمهوری اسلامی ایران، حساس هستند و با کسی شوخی ندارند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد نتایج مذاکرات، روال منطقی خود را طی کنند و در دستگاه های نظارتی داخلی نهایی شوند.

حیدرپور در پایان تصریح کرد: انشالله توافق نهایی هسته ای بتواند در پیشرفت بیشتر ایران اسلامی موثر باشد.

انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار