باهنر:

طرف مقابل در ساعات پایانی، قصد دارد تا با دبه کردن، طرح مسائل و پرانتزهای جدید نتیجه را به نفع خود تمام کند

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: ما جمع‌بندی نهایی را زمانی می‌توانیم تأیید کنیم که متن آن را ببینیم و آن را با خطوط قرمز ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تطبیق دهیم. امیدواریم منافع ملی برای ملت ایران حفظ شود.

طرف مقابل در ساعات پایانی،  قصد دارد تا با دبه کردن، طرح مسائل و پرانتزهای جدید نتیجه را به نفع خود تمام کند

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،"محمدرضا باهنر" نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از این فراز و فرودهای لحظات آخر و دقایق 90 مذاکرات چیست، گفت: در ساعات پایانی، طرف مقابل قصد دارد تا با دبه کردن، طرح مسائل و پرانتزهای جدید نتیجه را به نفع خود تمام کند. مهم این است که در این جمع‌بندی باید خطوط قرمز جمهوری اسلامی رعایت شود که این مهم لحاظ شده است.

نایب رئیس دوم مجلس درباره نقش پارلمان‌های ایران و آمریکا پس از جمع‌بندی مذاکرات تصریح کرد: مجلس ما از یک سرمایه اجتماعی خوب برخوردار است که آن رابطه خوب مجلس با دولت، شورای نگهبان و سایر نهادهاست که در مورد خطوط قرمز هماهنگی کامل بین آن‌ها وجود دارد. بر همین اساس مصوبه جدید را تصویب و ابلاغ کردیم.

وی در ادامه افزود: ما جمع‌بندی نهایی را زمانی می‌توانیم تأیید کنیم که متن آن را ببینیم و آن را با خطوط قرمز ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تطبیق دهیم. امیدواریم منافع ملی برای ملت ایران حفظ شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار