سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای هماهنگی اصولگرایان تشکیل می‌شود/ اعلام کاندیداهای استانی جبهه پیروان تا اواخر مرداد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری از اعلام کاندیداهای جبهه پیروان در استان‌ها تا اواخر مرداد خبر داد.

"سید کمال‌الدین سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مصوبات جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش اظهار داشت: در آخرین جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان تصمیم بر این شد که کاندیداهای استان‌ها به خصوص شهرهایی که تک‌نماینده هستند تا اواخر مرداد اعلام شود.

وی درباره برنامه جبهه پیروان برای انتخابات مجلس خبرگان نیز گفت: در جلسه شورای مرکزی بر حمایت از لیست متبوع جامعتین تأکید شد.

سجادی درباره تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان هم ابراز کرد: برای اینکه اصولگرایان با محوریت جامعتین به لیست مشترک برسند، لازم است که شورای هماهنگی متشکل از تمامی احزاب فعال اصول‌گرا و اشخاص حقیقی این جریان تشکیل شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تشکیل شورای هماهنگی، مغایرتی با شورای همگرایی اصو‌لگرایان نخواهد داشت، گفت: شورای هماهنگی می‌تواند شورای همگرایی را در بربگیرد یعنی احزاب اصولگرایی و افراد حقیقی عضو شورای همگرایی می‌توانند در شورای هماهنگی حضور داشته باشند ولی هنوز در این خصوص با حجت‌الاسلام تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایی صحبت نشده است.

سخنگوی جبهه پیروان در پایان درباره کارکرد انتخاباتی شورای هماهنگی در استان‌ها با بیان اینکه شورای هماهنگی می‌تواند از داخل خود هیئتی را مامور انسجام گروه‌های اصولگرایی کند، خاطرنشان کرد: در حقیقت تهیه لیست‌های انتخاباتی به عهده شورای هماهنگی قرار خواهد گرفت که این تهیه لیست در استان‌های بزرگ نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سجادی ، باهنر ، اصولگرایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار