مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه 112 جایگاه سی.ان.جی توسط شرکت گاز استان تغذیه می‌شوند، گفت: تاکنون بیش از 7هزار و 900 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان آذربایجان غربی اجرا و 331 هزار و 440 علمک نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ منصور صادقیان اظهار کرد: گازرسانی به 213 روستا و یک شهر (مرگن) در استان آذربایجان غربی در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی بااشاره به جمعیت برخوردار از نعمت گاز طبیعی، افزود: 98 درصد جمعیت شهری و 36 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به عملیات اجرایی گازرسانی در استان، خاطرنشان کرد: گازرسانی به دو شهر سرو و سیلوانا در مرحله اجرای خط انتقال بوده و دو شهر آواجیق و میرآباد در مرحله طراحی و سه شهر زرآباد، قطور و خلیفان در دست مطالعه است.

وی ادامه داد: در سال 93، 4 هزار و 825 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در آذربایجان غربی مصرف شده است که قریب به 59 درصد آن سهم بخش خانگی و تجاری، 14 درصد سهم صنایع و 27 درصد نیز سهم بخش نیروگاهی است.

وی  در پایان افزود: در حال حاضر 631 هزار و 682 خانوار مشترک شهری و 97 هزار و 12 خانوار مشترک روستایی در آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.