جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت:با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی 180گشت پلیس راه خراسان رضوی برای کنترل و نظارت بر محورهای این استان آماده هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد : سرهگ یعقوب لطیف با بیان اینکه ، از 25 تیر و در آستانه عید سعید فطر زائران و مسافران ورودی و خروجی این استان افزایش می یابد افزود:پلیس راه خراسان رضوی با 150 گشت محسوس و 30 گشت نامحسوس بر جاده ها نظارت ویژه ای می کند .

وی با بیان این که این کنترل و نظارت ویژه محورهای خراسان رضوی تا 4 مهر امسال ادامه دارد افزود: تسهیل در رفت و آمد، تعامل با گروه های هلال احمر و امداد و نجات جاده ای، تقویت سامانه ثبت ساعت ناوگان و کنترل عملکرد رانندگان اتوبوس های بین شهری با بهره گیری از سامانه های 110 و 120 از اقدامات پلس راه در این زمینه است.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی نظارت بر تردد وسایل نقلیه با بهره گیری از دوربین های ثابت و سیار و جلوگیری از حمل مسافر در قسمت های بار وانت بار ها و کامیون ها از دیگر اقدامات ویژه پلیس راه استان در این مدت اعلام کرد وگفت:23 ایستگاه پلیس راه نظارت و کنترل بر تردد وسایل نقلیه در جاده های استان خراسان رضوی را بر عهده دارند.

سرهنگ لطیف از مسافران خواست با مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، سفر خوش و ایمنی را برای خود و همسفرانشان فراهم آورند.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: سفر ، پلیس ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.