مسابقه قرآنی "ترنم وحی" همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی هنری مسجد "پنج تن آل عبا" شهر بجنورد آغاز شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هننری استانمدیر کانون فرهنگی هنری "پنج تن آل عبا" شهر بجنورد، گفت: این مسابقه در قالب مسابقه کتابخوانی و برای نوجوان و جوانان طراحی شده است.

اسفندیار مکرمی افزود: سوالات مسابقه مذکور از کتاب "انوار السماء" طرح شده که با موضوع دانستنی ها و مفاهیم آیات قرآنی تألیف شده است.

وی انس و الفت نوجوانان با قرآن و ارتقاء آگاهی آنان نسبت به مفاهیم و آموزه های معجزه رسول مکرم اسلام (ص) را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

مکرمی اظهار داشت: علاقمندان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند برای شرکت در این مسابقه سوالات را از محل دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و نیز مسجد "پنج تن آل عبا " بجنورد واقع در خیابان 17 شهریور شمالی، خیابان خیام جنب آسایشگاه سالمندان پردیس ، تهیه کنند و پاسخ های صحیح را تحویل دهند.

وی در پایان افزود: 5 تن از کسانی که پاسخ های صحیح را ارسال کرده به قید قرعه انتخاب و همزمان با عید سعید فطر مورد تقدیر قرار می گیرند.

گفتنی است، کتاب "انوار السماء" تألیف "اسفندیار مکرمی" است و تاکنون سه مرتبه منتشر و چاپ مجدد شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.