مسئول دارالقرآن‌الکریم شرکت گاز لرستان از اعزام هشت نفر از منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان به مرحله کشوری این مسابقات به میزبانی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدزاده از اعزام هشت نفر از کارکنان و همسران کارکنان شرکت گاز لرستان به مرحله کشوری مسابقات قران شرکت ملی گاز خبرداد و گفت: مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی گاز از فردا یکشنبه، 18 مردادماه به میزبانی استان اصفهان آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد. 

وی افزود: از لرستان هشت نفر از منتخبان مرحله استانی شامل پنج نفر از کارکنان و سه نفر از همسران کارکنان شرکت گاز در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه حضور دارند. 
 
محمدزاده گفت: در بخش آقایان سیدمحمد موسوی، در رشته اذان، اکبر شفیعی در رشته تحقیق، محسن زینی‌وند در رشته مفاهیم قرآن و ناصر فرج‌الهی در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه شرکت دارند. 

مسئول دارالقرآن‌الکریم شرکت گاز لرستان گفت: همچنین در بخش بانوان کبری چاروسایی در رشته تحقیق، لیلا دارابی در رشته قرائت ترتیل، الهام رومیانی در رشته مفاهیم قرآن و زهره احمدوندی در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه شرکت دارند. 

منتخبان در این مرحله از مسابقات قرآن شرکت ملی گاز به مسابقات سراسری وزارت نفت راه می‌یابند.
انتهای پیام/پ
برچسب ها: شرکت ، لرستان ، مرحله ، کشوری ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.