حزب فرزندان ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: تمشیت و تدبیر رهبری بزرگوار جای هیچ گونه شبهه و شکی باقی نگذاشت که اگر حمایتهای صریح وقاطع ایشان در این امواج پر مهلکه فسانه و فسون نبود کسب چنین دستاوردی بعید بلکه ممتنع به نظر می رسید.

اگر حمایتهای صریح و قاطع مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده نبود کسب چنین دستاوردی بعید بلکه ممتنع به نظر می‌رسیدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حزب فرزندان ایران به مناسبت پیروزی ایران در مذاکرات هسته‌ای بیانیه‌ای را صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 هاتف آنروز به من مژده این دولت داد               که بدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند

ملت شریف و قهرمان ایران

سرانجام و پس از دوره ای طولانی از انواع جفاها و مظلمه‌های ستمگران جهانی و کج اندیشی‌ها و خیال پردازیهای افسانه پردازان و ناآزمودگان عرصه سیاست و ناآموختگان قلمرو دیانت و اخلاق، صبر و متانت فرزندان دلیر و با بصیرتمان، زنجیرهای اکوان دیو از  هم گسسته شد و تیر حقانیت و مظلومیت از چله کمان آرشهای کمانگیر زمانه بر قلب طواقیت دوران نشست و به هر تقدیر عصر جدیدی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.

آنروز که رهبری بزرگوار حمایت خود را از دولت "حسن روحانی" و تیم مذاکره کننده اعلام کردند، احتمال نیل به چنین دستاوردی اندک به نظر میرسید و با توجه به ملعبه گری‌های آمریکا در دوران آن جنگ افروز جمهوری خواه امید به موفقیت در این کارزار ضعیف بود، مع ذلک ماه‌های طولانی و نفس‌گیری برای دیپلماتهای ایرانی این اعجوبه‌های عرصه کارزار سیاسی سپری شد و آنان با تلاش و مجاهدت وصف ناپذیری از جان و سلامت خود مایه گذاشتند و سرانجام توانستند شهد پیروزی بر کام ملت جاری سازند.

نیل به این پیروزی ابتدا محصول توکل و تکیه ملت و دولت به خداوند عزیز و متعال بود و این سنت الهی است که اگر در سبیل و صراط او گام برداشته شود خداوند هم یاری خود را دریغ نخواهد کرد و در این رابطه یاریهای خداوند چهره هویدا کرد.

دعاهای ملت شریف و حمایتهای همه جانبه از دولت منتخب و تیم مذاکره کننده هم عامل دیگری در نیل به این پیروزی بزرگ بود و از سوی دیگر تمشیت و تدبیر  رهبری بزرگوار جای هیچ گونه شبهه و شکی باقی نگذاشت که اگر حمایتهای صریح وقاطع ایشان در این امواج پر مهلکه فسانه و فسون نبود کسب چنین دستاوردی بعید بلکه ممتنع به نظر می رسید.

از این روست که حزب فرزندان ایران به عنوان یکی از احزاب اصلاح طلب و با مشی اعتدال گرایی به نوبه خود خرسندی و شادمانی خود را از دستیابی به چنین موقعیت مهم سیاسی- دیپلماتیک اعلام میدارد و امیدوار است بتواند به سهم خود در حراست از این دستاورد مهم تاریخی ایفا نقش کند.

همچنین جا دارد تبریکات و سپاس‌های خود را به "محمد جواد ظریف" و اعضا پرتلاش و فداکار تیم همراه ایشان تقدیم کنیم و از خداوند بزرگ برای ایشان و خانواده هایشان سلامتی و سربلندی و سعادت آرزو کنیم.

از اقشار مختلف ملت شریف ایران به ویژه جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، کارگران، بازاریان و کسبه و به طور موکد از تمامی نیروهای اصلاح طلب و طرفدار مشی اعتدالی که با رای قاطع خود در 22 خرداد 1392 موجب روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شدند دعوت می شود در مراسم استقبال از هیات مذاکره کننده که از فرودگاه آغاز می گردد شرکت کنند و بخش کوچکی از زحمات سرداران عرصه دیپلماسی عزت و حکمت و مصلحت و قلمرو نرمش قهرمانانه را مورد قدردانی و ستایش قرار دهند.

رجاء واثق داریم که این فتح الفتوح دیپلماتیک سدهای پیشرفت و رفاه و آسایش را از جلوی پای ملت ایران برخواهد داشت و در آینده ای نه چندان دور گشایشی به شرط ملاحظه تدبیر و تامل، در شئون مختلف زندگی مردم خصوصا جوانان تحصیل کرده این مرز و بوم پدید خواهد آمد.

   حزب فرزندان ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۳ تير ۱۳۹۴
فقط دارن طبیعیش میکنن!!! اما آنطور که ما مولامون رو شناختیم به موقع نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقشه بر آب میکند !!!
آخرین اخبار