راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و حضور انقلابی و پرشور و حماسی ملت بزرگ و روزه دار ایران اسلامی نشان از عمق نفوذ استراتژیک ، اقتدار و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران و درک کلام و دریافت عمق پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و حرکت در خط مقام عظمای ولایت و مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص این روز ، در سطح کشورهای اسلامی و بین المللی بود .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ دیروز در آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان‌المبارک (روز جهانی قدس) ، روز  رساترین فریاد علیه سبوعیت  و موجودیت نامشروع و غیر انسانی و اشغالگری و کودک کشی و تجاوز صهیونیست ها  و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان در جای جای ایران بود. که یکصدا شعار دفاع از فلسطین و اسلام و مظلومین را سر دادند .

 مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی ایران ، با پشت‌سر گذاشتن و درک ایام و لیالی پربرکت قدر ، با  حضور در راهپیمایی شکوهمند و با عظمت روز جهانی قدس ، همگام و همصدا با سایر مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان ،  غـریـو آزادی قدس شریف و فلسطین پاره ، پاره از یورش وحشیانۀ دژخیمان پلید و این پارۀ تن اسلام  را بار دیگر سر داده و خشم مقدس و نفرت و انزجار  و برائت خود از ظلم و جور رژیم غاصب آدمکش صهیونیستی را فریاد زدند. 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بار دیگر با تشکر از مردم عزیز و روزه داران ماه میهمانی خدا ، که خالقان اصلی این خیزش عظیم اراده های استوار در حمایت از فلسطین ، غزه و قدس بوده و نیز همچنین از اهتمام والا  و همت ویژه اصحاب رسانه ها و جراید ، مطبوعات ، خبرگزاری ها و تمامی فعالان عرصۀ رسانه به ویژه بخشهای خبری ، تولیدی صدا و سیما که در امر  اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی و ترغیب و تشویق مردم به حضور در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس تقدیر کرده ؛  و از این همه شور و شعور مردم همیشه در صحنه و سرافراز ایران اسلامی را می‌ستاید و بر دستان و بازوان " حماسه‌سازان روز جهانی قدس"  به رسم ادب و نشانه احترام بوسه می‌زند و از بابت این موهبت الهی جبهۀ خضوع و جبین شکر بر آستان کبریایی حضرت احدیت سائیده و  شکرگزار این نعمت بزرگ الهی  خواهد بود.

حضور مردم در راهپیمائی روز قدس نشان از درک کلام و دریافت عمق پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص این روز ، در سطح کشورهای اسلامی و بین المللی بود .

این بخشی ازبیانیه قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از خلق حماسۀ وحدت و حضور شما هم استانی های گرامی در راهپیمایی روز قدس بود .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.