مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در سال جاری، 15 درصد قطعی‌های برق در اصفهان کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان؛ حمیدرضا علاقه‌مندان با بیان اینکه 50 میلیارد تومان برای طرح‌های توسعه‌ای در اصفهان در نظر گرفته‌ایم، اظهار داشت: امیدواریم با تامین نقدینگی آن بتوانیم در شش ماه نخست سال به تعهدات خود عمل کنیم. 


وی افزود: بار توزیع برق در استان اصفهان 2700 مگاوات است که بیشترین میزان به کلانشهر اصفهان تعلق دارد و لذا بدون شک صرفه‌جویی صنایع و مصارف خانگی در اصفهان بسیار پر ارزش خواهد بود و با صرفه جویی 10 درصدی در کل کشور مشکل کمبود برق کشور حل می‌شود. 


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به سرانه مصرف برق هر خانوار اصفهانی، بیان داشت: هر خانوار اصفهانی در هر سال 2700 مگاوات برق مصرف می‌کند. 

وی تصریح کرد: در استان اصفهان 2 میلیون و 350 هزار مشترک برق صنعتی، خانگی، کشاورزی و خدماتی داریم.

علاقه‌مندان به پیک بار ایران اشاره کرد و افزود: کشور هم اکنون در میزان مصرف برق در پیک بار 51 هزار مگاوات است و با افزایش این پیک در روزهای آینده طی پیش‌بینی‌ها 4 هزار و 800 مگاوات به 51 هزار مگاوات اضافه می‌شود که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی دارد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: برق ، کاهش ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.