شبکه‌ی رادیویی نمایش با چهار عیدانه‌ی نمایشی به استقبال عید فطر می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فرارسیدن هلول ماه پر برکت شوال و عید بزرگ مسلمین، عید فطر، مجموعه نمایش‌های «عیدانه»، «بی بی شبکه» و مجموعه «مهمان ناخوانده‌»، عناوین آثاری هستند که از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شوند.

مجموعه نمایش‌های رادیو نمایش بر اساس اولویت بندی زیر در نوبت پخش قرار گرفته است: 

«عیدانه» به کارگردانی جواد پیشگر، ساعت 9:30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

«عیدانه» درباره نوید و نوال است که  به کمک رضا سعی داشته زمینهای اطراف باغ را به زیر کشت ببرند و برای جلیزکاری آماده کنند اما مشهدی غلام مخالفت کرده و اجازه این کار را نمی‌دهد و در این بین اتفاقاتی می‌افتد.

«بی بی شبکه» ساعت 13:30 ا ز رادیو نمایش پخش می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده است: بی بی پس از دستکاری گوشی موبایلش سیستمی طراحی می‌کند که هرگاه اهل خانه غرق گوشی هایشان می‌شوند خودبخود گوشی‌ها را خاموش می‌کند و تا زمانی که به گفتگوی صمیمانه ننشینند قادر به استفاده از شبکه نیستند این مسئله نخست آزرده شان می‌کند اما سرانجام خانواده را به هم نزدیک می‌شوند و.... این نمایش به کارگردانی جواد پیشگر پخش می شود.

«مهمان ناخوانده» به کارگردانی مجید حمزه ساعت 16 روی آنتن این شبکه می‌رود و در خلاصه روایت این نمایش می‌توان گفت ماجرای چند دوست است که درگیر درس خواندن برای کنکور هستند و اتفاقات جالبی برایشان رخ می‌دهد.

همچنین نمایش رادیویی «گنجشک ها در برف» به کارگردانی ایوب آقاخانی در این روز فرخنده از رادیو نمایش پخش می‌شود.

گنجشک‌ها در برف روایت دیگر قصه‌ای از بدرالزمان نعمتی درکما است، ورها نوه‌اش صدای او را می‌شنود که اززنی بنام دلارام وپسرش طلب بخشش می‌کند خانواده در پی یافتن این زن وپسرش برمی‌آید تا اینکه آنها را می‌یابند آنها بخاطرتهمت ازمنزل بدرالزمان اخراج شده بودند که در روزعیدفطر مشکلات برطرف می‌شود.

همگی این آثار با هنرنمایی بازیگران، تهیه‌کنندگان، نویسندگان، صدابرداران و افکتورها در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده که در این روز فرخنده روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار